18 Ağustos 2016 Perşembe

Tişört, deniz ve okyanus severler....


Bir ada çocuk olmak, ben tabii ki su, kum ve yelken ile çevrili büyüdü tişört.
Önce bir kik kalkmıştı zaman asla unutmayacağım. özgürlük ve vahşilik duyguları sadece unutulmaz. Seni hiç aynı deneyimi yaşamış, neden bahsettiğimi biliyorum ben bu giyim markası bu kadar çekici bulmak neden, o zaman anlayacaksınız.
Michael, denizciler için özel bir t-shirt hattının kurucusu karşılamak için okumaya devam edin: Yelken Ekibi!
Ben bizim yeni beğeneceğinizi umuyoruz #Cuma Tişört

yelken giyim

Görüşme Michael, kurucusu Yelken Takımı

Adın ne senin hakkında bilgi verin? Nerelisin? Ne yaparsın?
İsmim Poznan Michal Szymankiewicz ve ben, Polonya'da bir şehir. Gençken ben bir yarışlar denizci oldu, ama şimdi sadece zevk için yelken. geçimini kazanmak için benim meslek mimarisidir.
Markanız ne olacak? Onun adı ne? Ne onu benzersiz kılan?
Adı benzersiz değil. Yelken Takımı, profesyonel denizci bir grup için bir terimdir. Ben sadece Regatta denizciler markamı isim arasında ben popüler olan bu iki ortak kelimeleri kullanmak düşündüm.
Bir kişi olsaydı, o / o nasıl bir yer olurdu?
Regatta Sailor, Yarış Sailor.
Sadelik anahtarıdır, üç kelime markanızı açıklayın:
Benzersiz. Yelken. Grafik tişört.
Ne kadar tişörtler satan edilmiştir mı? Yolda öğrendim herhangi kayda değer bir hikaye? Yeni başlayanlar için herhangi bir tavsiye?
Ben sadece iki hafta önce başladı. Yani henüz olarak 🙂 ben de bir acemi olduğumu hiçbir hikayeleri yok.
Anahtar soru, neden insanlar markanıza ilgi duyan edilmelidir?
Büyük gemi veya böyle bir şey ile giysi - bu tipik yelken grafik olmadığından. Bu ürünler gerçekten bu sporu seven yarış denizciler, filika tekneler eğlenceler ve herkesten içindir.
Sosyal Medya mı? Nerede bulabilirsiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder